Vejledning i konflikthåndtering

Konfliktvejledning og konflikthåndtering

Har du brug for hjælp til konflikthåndtering? Så lad mig hjælpe dig.

En konfliktvejledning hjælper den ene part i en konflikt med at håndtere konflikten bedst muligt.

Under vejledningen bliver du mere afklaret omkring konflikten, og finder ud af, hvad der er vigtigt for dig i konflikten.

I et trygt og fortroligt rum får du mulighed for at arbejde med vanskelige situationer. Du får hjælp til at finde ud af hvad der er ’op og ned’, og til at få vendt det uforståelige til noget mere meningsfuldt. Derigennem kan du blive klarere på en vej videre i konflikten f.eks. til hvordan konflikten kan nedtrappes.

Sammen undersøger vi konflikten og jeg anvender min erfaring med konflikter, så du får mulighed for bedre at forstå dig selv, og det der sker, når du er i konflikt.

Tilbuddet henvender sig til alle, der måtte have behov for det, og gælder alle typer af konflikter med f.eks. kollega, leder, samarbejdspartner eller kunde. Konfliktvejledning kan også være relevant, hvis der er konflikt i en gruppe.

En konfliktvejledning varer typisk 1-2 timer og kan gentages efter behov.

Kontakt mig, og få hjælp til konflikthåndtering

Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for hjælp til konflikthåndtering eller har brug for en konfliktmægler. Hvis du vil høre mere om, hvad jeg kan tilbyde dig så tøv ikke med at kontakte mig. Du kan ringe til: 22 78 46 12 eller skriv en mail til: anne.rebsdorf@me.com.